сряда, 4 януари 2012 г.

[PSP] Ratatouille - оценка


Няма да пиша ревю за тази игра, защото тя не го заслужава! Ще кажа по 2-3 думи какво ми хареса и какво не ми хареса в играта

Ratatoulie е една много хубава игра! От към геймплей тя е забавна, нивата са дълги и интересни. Геймплея не е много разнообразен, но все пак от време на време има и някоя мисия с различна задача.
От към графика играта също е на ниво - над средното за PSP, но не перфектно.
Историята също е интересна и следва тази на анимацията!
Звука леко куца, особено, когато взимате сиренца звука е изключително дразнещ, но с времето се свиква!

Знам какво си мислите в момента - Защо тази игра, която до момента без проблемно би получила оценка 8 не заслужава ревю?

Причината е проста и се нарича - сейф. Да точно така - сейф! Създателите на играта са направили всичко, но не са се погрижили за нещо, което на пръв поглед не е толкова важно, но все пак, когато се забрави до тагава ОГРОМНА степен става изнервящо и дори отказва човека от играта! На мен на няколко пъти ми се случи на завършека на нивото паяци да ме убият, когато съм на много малко кръв, но това е моя грешка - но защо по-дяволите се налага да се връщам чак от средата на нивото като аз съм в неговия край. Това не би бил чак такъв проблем, но създателите на играта са направили нивата много големи (което е невероятен плюс, в тази игра има над 10+ часа геймплей) и ако сте играли 1 час, за да стигнете до там трябва да играете още един час, за да стигнете същото ниво отново. И най-огромният минус е, че между нивата няма проклет сейф! Точно така, ако вие не се сети да си запазите играта( което го няма в абсолютно никоя игра и аз си сейфах игрите просто от съображение за сигурност) ще се върнете чааааак от там където се я сейфнали! Пример минали сте 3 мисии от 1-вата част на играта като сте направили сейф само на 1-вата мисия от тази част, но изключвате играта и ПСП-то си и при следващото пускане играта няма да зачете другите 2 мисии, които вие сте минали и отново ще сте от първата мисия. Точно това ме отказа от играта.
Това обаче не е единственият минус. В играта имате магазин, който е абсолютно ама абсолютно безполезен. Сложен е там с единственото основание да има защо да събирате сирена през нивата. Пред спокойно можеха да ви дадат умението да плувате, преди примерно да скочите да плувате в каналите, а чертичките ви живот да се покачваха на 2 изпълнени мисии (примерно), а комбото да го получавате на определено място. Но не те са тупнали един магазин и това е.
Още един минус е, че противниците са елементарни за убиване и някои от тях като паяците (които ги забелязвах на всяко ниво на което играх) , които се убиват точно с един удар!

Стига обаче съм оплювал играта. Мислех да пиша 2-3 реда, а написах много повече, но какво да се прави!

Моля ви не теглете тази игра, за да не си причинявате и вие нервна криза и главоболие като мен.

Поздрави,
savag3

1 коментар: