понеделник, 29 юли 2013 г.

Sofia Rocks Festival 2013

Както забелязахте отсъствах няколко дена, а това стана, защото бях в София за Sofia Rock Fest 2013. Тук няма да говоря за преживяванията ми в нашата мила столица, а ще се концентрирам само и изцяло върху събитията от стъпването ми на стадион „Васил Левски” до напускането на стадиона.Също трябва да отбележа, че това се отнася за събитията през първия ден на концерта. Билета ми не включваше и втория ден на концерта :) .




ПРОГРАМАТА НА ФЕСТА/ FESTIVAL'S PROGRAM

RAMMSTEIN 22:00 - 24:00 
BFMV 20:15 - 21:15 
ENSLAVED 18:45 - 19:45 
HAMATOM 17:15 - 18:15 
LA FRONTERA 15:45 - 16:45

(Група La Frontera са на сцената)

Виждате програмата за събитията. Аз пропуснах групата La Frontera, и отидох на стадиона към 17:30, когато Hamatom вече свиреха. Понеже съм голям фен на Rammstein, а Bullet For My Valentine съм ги слушал няколко пъти, нямах голямо желание да следя другите групи. Тук ще се отклоня малко и ще спомена, че беше забранено да се внася храна на стадиона, а вътре имаше отделни сергии за Хот Дог, бира(предлагаше се само наливна Каменица на цена 2.50лв.), енергийна напитка Monster(отново наливна, но не знам каква бе цената, понеже аз ням желание да пия Monster в този момент xD ), сандвичи, а отделно във вход 1 се предлагаха кроасани, минерална вода и т.н. . Пиша това, за да отбележа, колко скъпи бяха нещата. Хайде храните бяха на доста приемливи цени, но бирата беше безбожно скъпа :D .

Hamatom

(Група Hamatom с техен фен)

Честно казано пичовете се раздаваха изключително много въпреки факта, че на стадиона имаше не повече от 500 човека. Основно хората, които им се радваха изключително много бяха тези пред сцената, но истината е че група Hamatom се раздаваше наистина много и имаше този „контакт с публиката”, който е нужно да има всяка една група. Също така пичовете носиха и маски, което също бе яко, а накрая вокалиста им слезе в публиката и мисля, че започна да раздава автографи. Също така след всяка една песен, вокалиста им  се опитваше да каже благодаря, но се получаваше нещо като блягълдаря като беше с изключително остра интонация  :D . След Rammstein това беше групата, която ми хареса най-много на фестивала :).


Следва един половин час, в който не се прави абсолютно нищо, а към стадиона постоянно прииждаха по 1-2-ма човека.

Enslaved

(Група Enslaved с техни фенове)

Групата, която ми харесваше най-малко. Въпреки, че пичовете изглеждаха доста Hard Rock с дълги коси и кожени дрехи, песните им въобще не ми допаднаха,а и не комуникираха въобще с публиката, което си бе голям минус. Общо взето през този един час аз само скучаех и не запомних Enslaved с нищо особено. За разлика от Hamatom, зад Enslaved бе разпънат гигантски плакат с тяхното лого.

Половин час през който, стадиона се напълно доста, защото беше ред на Bullet For My Valentine да пеят, а те определено бяха доста известни!

Bullet For My Valentine

(BFMV, които са пристигнали в ранните часове на Петъчния ден)

Въпреки, че не съм им голям фен, аз се насладих на песните, които BFMV изпяха. Много повече хора се радваха на присъствието им, но отново по-голямата част от хората по седалките бяха безразлични към изпълнението на BFMV. Тук вече имаше лек ефект със светлините над  сцената, които се сменяха ритмично със звуците от китарите на групата. Bullet For My Valentine, също имаха плакат зад тях с тяхното лого. Те имаха тази, комуникация в публиката, която при Enslaved тотално липсваше, а при Rammstein почти я нямаше.

Следваха 45 минути почивка. Сценичните работници спуснаха една завеса пред сцената и започнаха да работят, а светлините на стадиона светнаха, защото вече бе тъмно.  Имаше огромна редичка за тоалетните, която не свърши до началото на Rammstein. Хората вече бяха спряли да прииждат към стадиона, а сектор А и В, за които явно имаше само билети, бяха пълни, същото се отнасяше и за мястото пред сцената.

Rammstein
(Rammstein на софийското летище)
Светлините на стадиона огаснаха, а сцената се освети, но завесата, която бе пусната ни пречеше да видим какво се случва на нея. Последва най-якия концерт на който някога съм бил.  Абсолютно за всяка една песен имаше различни ефекти и всички на стадиона останаха изключително доволни. Имаше изключително много пиро ефекти, а абсолютно всички на стадиона бяха постоянно прави. Епично беше, когато вокалиста на Rammstein запали някакъв човек на сцената с огнехвъргачка, а след това трябваше да го изгасят с пожарогасители. Също така на pussy, същия вокалист обливаше публиката с пяна, която символизираше сперма :D , а някакъв човек се появи по долни гащи и вокалиста го на*ба :D . Имаше момент с един гигантски лък, самото излизане на сцената също бе епично.



Напускането на концерта бе изключително бавно, но това общо взето бе единствения проблем след концерта. Така с лека тъга след невероятното шоу, което Rammstein изнесоха, напуснах стадион „Васил Левски” и се отправих към общежитието на УАСГ.


Няма коментари:

Публикуване на коментар