четвъртък, 5 януари 2012 г.

Из ИгровиЪ Свят! - 2-ри епизод

Отново е четвъртък и отново е време за нов епизод на "Из ИгровиЪ Свят". Този път епизода ще бъде мааааалко по-дълъг като този път съм ви подготвил и няколко клипа. Надявам се епизода да ви е интересен!

Като за начало ще ви се изфукам с най-многото сребърника, които спечелих на 4-то ниво в играта Battle Knights. Ето и изображението:

Този път обаче изображението е само едно...... За това пък съм ви подготвил и два клипа, които трябваше да са 3, но компютъра ми се прецака и развали 1 час работа и за това клипа на The Marbians ще го постна в идните дни. Двата клипа, които съм подготвил са за  Minecraft и по-точно първото село на NPC-та, което намерих.
Много се говореше и се изписа за въвеждането на герои(NPC-та) в Minecraft. Те дойдоха с ъпдейта на бетата, който беше 1,9 ако не се лъжа и затова бяха вписани и в играта. За съжаление макар селцата да са направени добре NPC-тата не правят нищо друго освен да седят и от време на време да се движат. В селцата има и градинки с жито от, което да си направите хляб, но за съжаление NPC-тата дори не се грижат за нея (и тук се включвам аз :D ). Има още мнооого неща, за които мога да ви пиша, но защо направо не го видите:




Между другото в този клип по-долу аз си бях сложил crafting table-a и леглото преди да заснема видеото!


Извинявам се за лага!

И това беше за тази седмица от Из ИгровиЪ Свят! Другата седмица пак.

Аз бях savag3r и се надявам да ви е било интересно с тазседмичния епизод на Из ИгровиЪ Свят.

1 коментар:

  1. Много добре се е получил епизода.

    П.П. Къде ги намери тези NPC-та, защото аз не мога да ги намеря?

    ОтговорИзтриване