вторник, 3 април 2012 г.

Game of Thrones, The Night Lands! Season 2 Episode 2 - Review

Вторник е и вече излезе втория епизод за втория сезон на Game Of Thrones. Този път епизодът ми направи добро впечатление.



Веднага след епизода, забелязах отсъствието на няколко ключови фигури - Джофри, Роб Старк и  Ренли Баратеон. Явно продуцентите са решили да показват всеки един от претендентите за трона в отделен епизод. В първия гледахме главно Роб Старк, а в този гледаме главно Станис Баратеон. На мен лично ми харесва тази идея, така ще ги разгледаме подробно и ще знаем кое, как, защо е станало за напред. Очаквам в третия епизод да гледаме какво ще прави Ренли Баратеон...

Друго, което ми хареса е, че и тук не се наблегна чак толкова на Аря. Допада ми, защото я пускат в кадър само за най-важната част и след това нещата отново се насочват към битката за железният трон.

Случките, които са на север от Вала ("The Wall") винаги са ми интересни и не мисля, че има нужда да коментирам тук.

Много ми е интересна фигурата на Лорд Варис, който във всеки епизод ми става все по-интересен и аз предполагам, че ще има ключова роля в развръзката. Очаквам да го виждаме все така в епизодите за напред.

За сега не се набляга около Денерис и нейните дракони, но съм на 100% сгурен, че скоро ще видим и подробен епизод за случките около нея...

Определено този епизод си беше епик! Просто нямаше слаб момент. Спомняте ли си как говорих, че финала на първият епизод не ми хареса? Е тук просто нямаше как финала да не ми хареса. Нямам търпение за 3-ят епизод, а моята оценка за този е 10/10.

Няма коментари:

Публикуване на коментар