неделя, 8 април 2012 г.

Wrestlemania XXVIII - коментар

Ах, Кечмания! Това е най-големия и най-запомнящият се турнир в историята на кеча! На този турнир са се раждали едни от най-големите звезди на кеча! На този турнир са си и отивали най-големите звезди на кеча! Wrestlemania 28 е турнир, който има потенциала да стане една от най-добрите кеч мании до сега. Мачовете в Main Card-a са много интересни и ми привлякоха вниманието! Затова взимам пуканките, колата и е време за Wrestlemania XXVIIIВнимание! Четете само ако сте гледали Wrestlemania XXVIII!!!



Имайте предвид, че не съм следил историите до момента!
(Единствено съм гледал някой друг Smack down)

Да започна от самото начало - визията на целият стадион. Тази година рампата и абсолютно цялата визия на залата не ми хареса особено.Просто съм с идеята, че палмите и цялото лятно украшение е нещо характерно за Summer Slam, но не и за Wrestlemania. Това, което ми хареса обаче, е че "Манията" се състоя не в зала, а на стадион и така атмосферата е много по-приятна, поне за мен.

Sheamus vs. Daniel Bryan (c) 
World Heavyweight Championship
Това мачът за World Heavyweight титлата да е отвярящ за Wrestlemania се случва втора година под ред. Миналата година бяха Edge и Alberto Del Rio, тази са Daniel Bryan и Sheamus. Това не ме очуди толкова, колкото самия развой на мача. "What The F*ck?" това бяха моите първи мисли, след като изгледах мача. Макар че Daniel Bryan ми беше супер идиотски докато държеше титлата (повтаряйки наляво, надясно "YES! YES!") със сигурност не трябваше да се гаврят така с него. За Sheamus не мога да кажа нищо! Най-вероятно D Bryan ще обвини своята приятелка за загубата на титлата си и след като изхаби своя реванш ще завърти някоя друга вражда. Шокиращо начало на тази Wrestlemania, което обаче не ми хареса особено.

Kane vs. Randy Orton
Честно казано мачът не ме впечатли особено. Двамата кечисти просто показаха своите хватки от арсенала и освен Chokeslam-a от най-горното въже нищо не ме впечатли особено. Kane много ме радва докато е с тази маска, напомня ми на периода си в WWF. Надявам се да продължат да го градят като чудовище, което мачка всичко наред.За Randy Orton  не мога да кажа нищо...

Cody Rhodes vs. Big Show
Intercontinental Championship
Да! След толкова дълго време, най-накрая Big Show е с титла на рамо! Напълно заслужена победа за "Грамадата", просто ако и този път не му бяха дали титлата, щеше да си е пълна гавра с него. Като цяло имаше интересни моменти в мача и този мач ми хареса много повече от Kane vs. Orton. Все пак двамата не направиха нужното, за да може да нарека този мач класика. На Big Show му пожелавам успех като шампион, а за Cody се надявам да има светло бъдеще и да му дадът възможност за World Heavyweight Championship-a!

Maria Menounos & Kely Kely vs. Eve Torres & Beth Phoenix
Абе честно казано мача не беше толкова зле, но не беше и много добре. Мацките се постараха да направят приличен мач и честно казано успяха. Салтото, което Kelly Kelly направи си беше epic!

The Undertaker vs. Triple H Shawn Michaels is guest referee
Hell In A Cell
НЕ-ВЕ-РО-Я-ТЕН МАЧ! С това мога да опиша този сблъсък! Имаше бруталности, имаше столове, чукове, стълби и т.н.! Абе имаше си всичко нужно, за да може мачът да бъде Hardcore. Жалко само, че само Triple H прокървя :( . Аз си се надявах и двамата да покървят в този мач, нещо като TNA, но уви PG ерата не го разрешава :(... Еntrance-те и на двамата бяха epic за пореден път. Имаше и артистична игра в мача, което ми хареса до някаква степен. Иначе си беше ясно, че няма как този мач да привърши само след един финишър. Аз тайничко си се надявах и двамата да разбият вратата на клетката и да се бият и на върха на металната структура, но това не се случи. Най епичният момент беше, когато Шон Майкълс заби Sweet Chin Music, а после Triple H добави Pedigree на The Undertaker. Точно в този момент си помислих, че ще видим край на Streak-a на The Undertaker! Аз давам 5 звезди на мача и спокойно мога да обявя, че това беше мачът на турнира. Не ми хареса само, че мача беше  толкова рано. Трябваше да го сложат поне преди мача за WWE титлата! The Undertaker's STREAK CONTINUE!

Team John Laurineitis vs. Team Teddy Long
Ok, What The Fuck? Един мач, който не беше нищо особено и спокойно можеше мача да бъде сложен в началото на шоуто, или преди мача на The Undertaker и Triple H. Този мач ще го запомня единствено с момента в края, в който Kofi Kinfston, Zack Rider и R-Truth прелетяха над-най-горното въже и се стовариха върху Team Johny. Един по-скоро добър, от колкото лош мач.

CM Punk(c) vs. Chris Jericho
WWE Championship
За този мач, най-много ме е яд, че и двамата можеха да направят мача много по-добър от това което стана. Все пак не липсваха хубави и интересни моменти, но мачът беше много под очакванията, които имах. Chris Jericho радваше, докато питаше как са роднините на CM Punk :D . Това беше третият интересен мач за вечерта и го слагам след блъсъка между The Rock и Cena

John Cena vs. The Rock
Main Event
John Cena срещу The Rock! Двубой граден още от края на миналата Wrestlemania! Двубой, който по-голямата част от кеч феновете чакаха толкова дълго време! Човек би си помислил, че мачът ще е епичен и ще има от всичко по-малко. Мога да кажа, че мачът ми хареса в голяма степен, но просто не му достигна малко, за да може да се нарече легендарен. Мога да кажа, че съм очуден от невероятната игра на Скалата. Всяко поемане на удар, дори изражението на лицето му, когато поемаше удари от Cena, всичко това изглеждаше супер яко и реално. Естествено и Сина се представи на много добро ниво и мачът си стана добър! Имаше размяна на финишъри, имаше  интересни ходове и мачът бе на второ място след сблъсъка между The Undertaker и Triple H.

Прилична Кеч Мания, имаше много интригуващи двубои, но все пак за мен тя не удовлетвори напълно големите очаквания които имах. Давам 8/10 на Wrestlemania-та!

Няма коментари:

Публикуване на коментар