сряда, 18 април 2012 г.

Game of Thrones, What Is Dead May Never Die! Season 2 Episode 3

Новата седмица започва с нов епизод на любимият ми сериал - Game of Thrones! Впечатленията ми относно този трети епизод можете да причетете по-долу.



Чакането до този 3-ти епизод бе доста дълго, а интересът, който имах към него бе много голям! Втори епизод завърши по такъв начин, че ни накара да чакаме с нетърпение да видим какво ще се случи с Джон Сноу. Е след като частта, която очаквахме с такова нетърпение измине от епизода, на север от "The Wall" напрактика вече не е чак толкова интересно. Не казвам, че вече няма да е интересно, но казвам, че за сега се знае че Джон Сноу и компания ще вървят на север и само толкова. Няма нещо, което да тръпнем в нетърпение да видим.

Ако си спомняте, в коментара ми за 2-ри епизод казах, че очаквам в 3-ти епизод да видим какво ще стане с Ренли Баратеон и познах! Нещата около Ренли не са ми много интересни. Най-вероятно, защото не ми допада самия персонаж.

Винаги гледам с интерес моментите около Грейджой-ите и този епизод не бе изключение.

Тирион Ланистър ми е един от любимците още от първия сезон на сериала. Невероятен персонаж, а актьорът който е в ролята също се справя прекрасно. Винаги е интересно, когато джуджето е в кадър и този път не бе изключение. Най-накрая видяхме гатанката на Лорд Варис от трейлъра. Определено епик момента в епизода бе, когато Тирион каза да отрежат пениса на стареца и да го метнат на козите :D. Точно в този момент се сетих за Шага(Сина на Долф) от първия сезон на сериала, когато бе заплашил Тирион със същото нещо.

Като цяло нещата около Kings Landing са много интересни, само дето не видях Крал Джофри в този епизод, което бе доста странно, защото той е главна фигура. Смятам че в следващият епизод ще гледаме главно Джофри.

Друг липсващ персонаж в този епизод бе Денерис заедно с нейният халазар и нейните дракони. Това също не ми хареса кой знае колко, защото и тя е един от главните персонажи и мисля, че не би било в минус ако примерно и бяха отделили поне 5 минути от времетраенето на сериала.

Нещата около Аря Старк също станаха много интересни! Сега нямам търпение да дойде следващия епизод, за да разбера какво ще се случи с нея. Ще се върне в Kings Landing или ще отиде в Харънхъл?

Като цяло епизод, на когото не му липсваха епични моменти, но отново не съм доволен от липсата на информация относно Джофри и Денерис, които са главни фигури в сериала. Затова давам на 3-тият епизод оценка 9/10

Няма коментари:

Публикуване на коментар