събота, 28 януари 2012 г.

Из ИгровиЪ Свят! - 4-ти епизод


Добър вечер, скъпи зрители на моя блог! След една седмица на трудности, аз най-накрая успях да завърша половината от нещата, които бях обещал.



Battle Knights:


Време е да ви се пофукам с нещата, които направих в Battle Knights през изминалите 2 седмици!

Това е "Средна Мисия", която изпълних на 9-то ниво като получих невероятните 716 сребърника. Това са най-многото сребърници, които съм спечелил досега при средните мисии:
Това беше първата Групова мисия, в която участвах. Тук съм 9-то ниво и макар да съм взимал и повече сребро от Групови мисии поствам картинка от тази, защото хем е първата ми групова мисия, хем и получих артефакт, когото си сложих веднага.
Макар и да не исках трябваше да стана 10 ниво и веднага се възползвах от опцията да победя Харлан и го направих от раз. Така получих 500 сребърника, а получената руна отиде при спечеленият от първата ми мисия артефакт(погледнете картинката над тази)

Миналата седмица ви обещах, че в четвърти епизод на "Из ИгровиЪ Свят" Ще можем да видим клипове на две PSP игри - UFC Undisputed 2010 и Fight Night Round 3! За съжаление обаче успях да направя видео само на едната игра - UFC Undisputed 2010. За сметка на това обаче видеотата са доста. Ето ги и тях:

Pokerstars:
Този път има и такава графа в "Из ИгровиЪ Свят!", за да мога да ви покажа и завоеванията си в покера:
Снощи ми вървеше много в покера и то точно когато имах билет за турнир с 1.50$! Тогава обаче вместо на Texas Holdem, седнах на Omaha и тогава ми дойде късмета:
времето си минаваше и всякаш късмета ми няма спирка................:
.......Тогава обаче дойде една лоша ръка и аз отпаднах на косъм от парите(отпаднах на 4-то място, а наградите започваха от 3-то) все пак knockout-нах двама и получих общо 54 цента от този турнир:
Днес обаче не ми вървеше толкова много и макар след по-долната загуба да бях спечелил пари на кеш маси, горчивината в устата ми след тази ръка остана:


UFC Undisputed 2010 Gameplay:

Exhibiton:

Title Mode(With Cane Velasques):

Ultimate Fights Mode(Mirco Cro Cop vs. Gabriel Gonzaga):
Tournament Mode:

Това беше за тази седмица! Очаквайте 5-ти епизод на "Из ИгровиЪ Свят" след 1-2 седмици. За повече информация ще ви съобщя идния Петък! В другия епизод на "Из ИгровиЪ Свят" очаквайте:
+Gameplay на още някоя psp игра
+Надявам се до другия епизод да съм си купил видео карта и да мога да ви представя някой друг интересен клип от League of Legends.
+Още интересни неща от battle knights
+Ако има нещо от poker света го очаквайте в другия епизод

Това беше 4-ти епизод от "Из ИгровиЪ Свят"! Надявам се да ви е харесал и до другия път!

Поздрави,
savag3

2 коментара: