събота, 14 януари 2012 г.

Из ИгровиЪ Свят! - 3-ти епизод

Здравейте, драги читатели на блога ми. Макар че ми се спи ужасно много, аз ще постна 3-ти епизод на "Из ИгровиЪ Свят"! Макар вече датата да е 14 Януари - Събота, а не 13 Януари - Петък (в който всъщност трябваше да постна епизода) аз все пак ще го постна в утрото на 14 Януари :) .

Започваме както обикновено.... с максималното количество сребърници спечелени от Battle Knights играта. Както обикновено Мисията е от средна трудност. Ето го и pic-а:

Както може би знаете в миналият епизод трябваше заедно с видеотата на Minecraft да има и едно видео от Gameplay на Marbians. За съжаление обаче, когато видео-то се обработваше компютъра ми направи проблем и се изключи и на мен не ми се занимаваше отново да се трудя за геймплея. Сега обаче макар всички пречки видеото е готово и мога да ви го предоставя за гледане. Видеото е 100% правено от мен, а ето и за какво иде реч:


Днес т.е. вчера смятах да ви покажа и flash играта Tower Defence в сайта на джи джи биджи. На мен обаче ми хрумна идеята, че вие няма да го гледате ако е с бавна скорост(получи се 24 мин. клип) и аз реших да усиля скоростта. Та промених скоростта от 100 на 200, но нямаше никаква промяна. След това промених скоростта от 200 на 300, но пак нямаше промяна. В крайна сметка аз реших, че нещо пак се е бъгнало и затова реших да пусна клипа да се преработи и да видя дали тогава скоростта ще е достатъчна. Е, какво да кажа - бързо е.........:

И това беше за тази седмица от "Из ИгровиЪ Свят"! Очаквайте ме и другата седмица с още геймплей и други неща.

1 коментар: