неделя, 11 декември 2011 г.

Какво да очаквате другата седмица!

Така понеже нямам компютър и мога да сядам на един лаптоп само от Събота вечерта до Неделя сутринта реших да ви кажа какво да очаквате другата седмица, когато се завърна на savag3r.blogspot.com!



В момента на своето PSP съм качил 3 игри и на една максимум 2 игри сигурно ще мога да направя ревю. Ето ги игрите:

Let's Golf - за сега ми прави някакви бъгове дано да намеря начин на проблема! Ако оправя проблема може да очаквате ревю на играта

Spider-Man: Web of Shadow - Игра, която може би/евентуално няма да играя през идната седмица. Не очаквайте ревю за играта, но нещата могат и да се променят...

Yu-Gi-Oh! GX Tag force - Ако класната по математика в четвъртък не ме възпре, то очаквайте със сигурност ревю на тази геймка.

Очаквайте още:

Евентуално Review( ако намеря начин да пусна камерата на лаптопа очаквайте Video Review) на книгата Warcraft Последният пазител (3)! В момента чета Warcraft  Денят на Дракона (1) и ако успея да я изчета очаквайте ревю и на тази книга.

Ще има интересни новини от геймърският свят, нови интересни клипове в лентата от дясно и ако ми стигне времето ще публикувам кои игри за 2011 бяха най-добрите на псп сцената!

Това беше от мен, аз съм savag3 и се надявам да сте се забавлявали и ще се видим другата седмица отново на savag3r.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар