Дизайн на картата
Преди малко направих първата си игра на новата ARAM карта и честно казано останах силно впечатлен. При всяка една карта на League of Legends до сега, дизайнерите създават мястото на което ще се развива битката, а страничните неща по ъглите и т.н. ги запълват просто с още дървета(Summoner's Rift) или къщи(Crystal Scar), дори миналата ARAM карта оставяше впечатлението, че е недовършена, понеже на практика действието се развива само на една част от картата, а останалата част остава просто тъмна. Тук обаче не е така! Тук дизайнерите на Riot просто са сътворили шедьовър! Ако с мишката разгледате на всякъде, ще забележите, че Riot са премахнали това чувство на празнота. Дори към самия Mini-map, за да не е празен, от Riot са добавили зимни украшения върху останалата част от картата, което е наистина един голям плюс!
Постройки и сгради на картата
Магазина и кулите са направени по много хубав начин :)
- Кулите - Факт е, че кулите в Howling Abyss имат по-вече кръв от обикновените кули в играта. Отговорът е ясен - това е, защото в Howling Abyss кулите са по-малко и трябва да одържат постоянно 5 човека. Тъй че тук Riot са следвали логиката и просто са направили кулите по-големи :) , като се добави и зимния фон на играта се получава перфектната постройка.
- Shop keeper(магазинера) - Интересното в случая е, че двата магазинера(на синия и на лилавия отбор) изглеждат по съвсем различен начин.Общото между тях е, че и двамата са духове, които след като се махнете от полето за купуване - изчезват и се появяват когато умрете :) . И двата shop keeper-a казват различни неща (същото както при Altar-ите на Twisted Treeline). Докато магазинера, който изглежда като някакъв учен, на лилавия отбор е слаб (на телосложение), който носи дрехи, то на синия отбор е дебел пират,чийто дрехи са му прозрачни и целия е в един цвят.
Преди да влезем в играта
Заедно с този римейк, от Riot поправиха нещо, което преди беше изключително досадно - влизането в ARAM игра. Факта, че за да играеш ARAM, трябваше задължително да е Custom Game спираше доста играчи. Цялото това време, за да се съберат хора и т.н. беше изключително досадно. Да не говорим за факта, че когато на някой не му харесваше героя, който му се бе паднал, той можеше съвсем спокойно да напусне играта и да влезе в някой друга игра веднага след това. А някой спомня ли си какво ставаше, когато искаше да играе с приятели? Беше пълен ужас. За щастие Riot са се сетили за всичко това на време :) . Вече за Howling Abyss важат абсолютно същите наказания при dodge-не както и при останалите карти (5 минути забрана за игра и т.н.) Също така, в случай, че не харесваш героя, който ти се е паднал, то ти можеш да "метнеш зарчетата" и да видиш какъв ще бъде другия герой, който ти се пада. Тази опция е много интересна, защото след достигането на X-брой точки, то ти ще имаш право да мяташ зарчето два пъти и така ще можеш да си смениш героя 2 пъти.
Заключение
Честно казано ARAM остава "обетованата" земя за League of Legends играчите. Може и да звучи тъжно, но при ARAM хората играят, за да се забавляват. Нещо, което вече дори не се случва в Normal игрите на Summoner's Rift или Crystal Scar... Мога да кажа, че Riot успяха наистина да направят ARAM едно по-приятно място, а сега когато и самата карта има история, това я прави по-интересна.
Много добро review!
ОтговорИзтриване