четвъртък, 13 юни 2013 г.

E3 2013 бърз преглед на конференциите! [ПЪРВА ЧАСТ]


Първо искам за пореден път да се извиня за своята слаба активност, но просто е края на учебната година и е малко кофти :/ .
Та нека директно започнем с лекия анализ на таз годишното E3!


Konami Pre-show:

За мен най-интересно бе обявяването на Castlevania: Lords of Shadow 2 и новият Metal Gear Solid.

Първи ден от E3(Microsoft & EA)

Microsoft

Бърз обзор:
- M$ обявиха, че Xbox One ще се появи на пазара през Ноември тази година и ще струва 499 евро!
- Пускат нова версия на Xbox 360(Money, money, money)
- Обявиха 3 игри, които идват за Xbox 360 - World of Tanks, Max: The Curse of Brotherhood и Dark Souls II
- След това обявиха куп игри за Xbox One! Заглавията, които най-много хващат окото са Minecraft, Quantum Break, Dead Rising 3, The Witcher 3: Wild Hunt, Battlefield 4 и новата Halo игра!

Electronic Arts

 Честно казано съм фен на работата на EA и на мен тази пресконференция ми хареса изключително много!
- За мен бе изключително интересно времето отделено на Plants vs. Zombies, една игра която на мен ми допада :) !
- EA обявиха новата Need For Speed както и филма за Need For Speed
- BioWare обявиха Dragon Age: Inquisition, която идва през 2014
- EA Sports показаха трейлъри на спортните заглавия, които си бяха обикновените (Maden NFL, NBA, FIFA и т.н.), но голямо впечатление ми направи новата UFC игра, която аз бих желал да изиграя :) , но надали ще стане...
-Показаха Multiplayer режим в Battlefield 4
- И черешката на тортата - обявиха Mirror's Edge 2!

Втори Ден(Ubisoft, Sony, Nintendo)

Ubisoft

 Малко безинтересна за мен пресконференция. Запомнящите се заглавия не бяха чак толкова много:
- Нов трейлър на Splinter Cell: Blacklist
- Rayman Legends - играта изглежда изключително забавна
- Нова South Park игра, която се очаква да се хареса на феновете на поредицата
- Тотален EPIC FAIL - показаха видео на Watch Dogs, който бе пуснат вчера! 0_o F*CK LOGIC!
- Нов трейлър на Assassin's Creed: Black Flag
- Представиха Tom Clancy's The Division - open world игра с апокалиптичен сценарий!





Няма коментари:

Публикуване на коментар