понеделник, 15 април 2013 г.

Wrestlemania 29!

Както всяка година - време е за ревю на тазгодишната "Кеч Мания"! Както обикновено не съм следил story line или нещо от тоя род :) . ИМА СПОЙЛЕРИ!


MetLife е препълнен и цялата публика е в настроение за "Кеч Мания". Целия Background и оформление на залата изглежда по доста интересен начин, но самата рампа към ринга въобще не е направена добре :( . Поне за мен ако самият Ню Йоркски мост бе рампата, щеше да е по-добре :) . Разочарован съм от избора на Theme Song за турнира. Ок разбирам, че Wrestlemania се завръща в Ню Йорк, но е неудачно да  избереш песен от преди 1-2 години за музика на най-големия кеч турнир :/ . Оценка за визия 7/10!

6-Man Tag Team Match: Randy Orton, Sheamus & Big Show с/у The Shield
Отдавна Кеч Мания не бе започвала с мач различен от този за титлата в Тежка категория :D . Общо взето 6-та на снимката по-горе не създадоха нещо впечатляващо. Този мач по-скоро за мен играе ролята на подгряващ мач макар, че такъв НЕ БИ ТРЯБВАЛО да има на НАЙ-ГОЛЕМИЯ Кеч Турнир. Ще отлича копието на грамадата, ударите на Шеймъс, които хората от Щит отнесоха един след друг и въздушното R.K.O. на Ренди Ортън. Въпреки че двубоя се съживи в края, то поне за мен това не е мач от класата на Кеч Мания. Оценка 5/10! Грамадата напляска Ортън и Шеймъс в края на мача, което донякъде е Heel Turne. Лошото в случая е, че Wrestlemania е място за ПРИКЛЮЧВАНЕ на вражди, а не за СЪЗДАВАНЕТО ИМ...

   Singles Match: Ryback с/у Mark Henry
Да бъда откровен с вас, каквото и да се каже за този мач, БИ БИЛО МНОГО!(xD) Никога не съм харесвал сблъсъци между гиганти и отново ми се затвърди мнението. Мачът в началото ме заинтригува, това мерене на сили ми хареса, но след това... Пълно джобене от страна на Ryback. Марк Хенри просто си го унищожи и освен факта, че след мача чак Ryback успя да "довърши" Хенри, то Ryback не направи нищо. Може би оценката е 5/10 само заради развоя след мача, иначе не ми се мисли...

Tag Team Championship: Team Hell No© с/у Dolph Ziggler & Big E Langston
Тъй като съм голям фен на Кейн няма как в този мач да бъда напълно безпристрастен :D . Мога да кажа, че двубоя ми хареса по-вече от другите 2. В този двубой имаше както динамика така и достатъчно екшън. Сблъсъка имаше добър build, като в основата беше Ей Джей. Началото на мача беше изключително интересен както и в края. Някъде по-средата видяхме характерните за един отборен мач неща, но няма как да се мине и без тях. За този мач оценката ще е и по-голяма. За мен, този мач е или 6 или 7, но на фона на изминалите 2 мача, оценката е 7/10!

Singles Match: Chris Jericho с/у Fandango
Този мач беше маааалко странен поне за мен. Ако гледаме сблъсъка от към качество, то аз съм много доволен. Джерико и Фанданго спретнаха страхотно шоу достойно за една Кеч Мания. От друга страна самата история ми се стори, че не е градена кой знае колко. Излизанията и на Фанданго и на Крис Джерико си бяха доста ефектни (:]) Wrestlemania Style! Хубаво, че нямаше намеса от страна на мацето на Фанданго. Оценката е 7/10!

Изпълнението на Coming Home - завършека на песента с фоерверките беше як. Изпълнението на песента не ми хареса чак толкова, защото с този playback се почуствах като в България...

World Heavyweight Championship: Alberto del Rio© с/у Jack Swagger
Мачът за титлата в Тежка Категория би получил 8/10 , ако обаче беше в едно обикновено шоу на Smack Down. Изключително много ми хареса промото на Jack Swager /w човека дето го придружаваше (:]). Самия двубой бе интересен за гледане, лично мое мнение е, че трябваше да има по-продължителен сблъсък между анаунсъра на Alberto и помощника на Swager. Лошото в случая е, че това беше мач за World Heavyweight Championship, а и двамата не направиха НИЩО запомнящо се. Може би това се дължи на факта, че Титлата в Тежка категория не е толкова престижна, но ако две години мача с участието на Alberto(срещу Острието) все още го помня, то този мач не мисля, че ще остави следи в съзнанието ми дори след половин година. Оценка 6/10!

Singles Match: The Undertaker с/у CM Punk
Независимо кой е в Мейн Евента на Wrestlemania, за мен винаги мача на Гробаря е бил от най-голямо значение. Entrance-a на С.М. Пънк бе с "жива музика", което си бе яко :) . От друга страна има ли нужда да се коментира този на Гробаря? Страхотно бе създаден entrance-a му с тези ръце около него в началото, абе като цяло излизането на гробаря винаги може да те нахъса на максимума :) .Въпреки, че самият мач бе ограничен от факта, че е обикновен, то С.М. Пънк и Гробаря доказаха, защо са едни от най-добрите в бизнеса. Двамата изнесоха невероятен мач, който със сигурност ще се запомни. Малко ми стана тъпо, че не успяхме да видим Last Ride, което върху маса щеше да бъде просто чудесно :) . Както обикновено, имаше този момент, в който се притесних, че серията на "Мъртвеца" ще свърши, но за мое щастие това не се случи. Пиро-ефектите след мача бяха страхотни и определно това ще бъде мач, който ще се помни :) . Оценка 9/10 , защото смятам, че Last Ride върху масата на коментаторите щеше да бъде 100-пъти по-добре отколкото лакет в сърцето :D !

Career Ending No Holds Barred Match: Triple H с/у Brock Lesnar
Този път само Triple H се отчете с епичен ентранс :) .Мачът беше страхотен, ако не изключим постоянното джобене на Triple H, което всъщност подсказа кой ще бъде победителя в мача. Сега осъзнах защо С.М. Пънк и Гробаря не счупиха масата на мексиканците :D . Наличието на Шон Майкълс около ринга подскача, че ще има Sweetchin music :) . Не ми хареса само как Шон постоянно бягаше от Брок, но все пак това се направи за да се подчертае образа му на чудовище. Въпреки, че завършек на кариерата на Triple H на Wrestlemania щеше да е перфектно, то аз се радвам, че не се случи и ще му се радваме още дълго време :) . Общо взето мача нямаше слаби моменти, освен споменатото продължително джобене на Трите Хикса. Оценка 9/10! П.П. - През цялото време се надявах на един продължителен бой в публиката :S .

WWE Championship: The Rock© с/у John Cena
Без специален ентранс на Main Eventa :( . Началото на мача си беше дежа ву от миналата година, но в последствие се разиграха. Останах с впечатление, че двамата бяха безидейни за мача. Както обикновено всеки се измъкваше от финишъра на другия, но след третия път просто не бе интересно :( . Интересен бе момента, в който и двамата пробваха ходовете на опонентите си. Време беше Джон да спечели титлата, не че съм му голям фен, но последно като проверявах не я бе държал от около година, което за лице на компания като WWE е много. Мач, който се е градял близо 2 години трябваше да е нещо по-вече от просто изреждане на финишъри. Също така през цялото време, през което гледах мача останах с впечатлението, че... ТОВА ВЕЧЕ СЪМ ГО ГЛЕДАЛ. Може и да греша, но този мач не се различаваше много от миналогодишния. По начина по-който го изиграха, мача щеше да е с една идея по приятен ако беше 2 от 3 туша. В момента съм със смесени чувства. Чудя се дали този мач имаше качеството на Main Event на Wrestlemania. Според мен, най-удачно е мача да получи оценка 8/10!


Тази "Мания" е по-слаба от миналата определено. Надеждата ми е, че това е защото от WWE се пазят за да направят една запомняща се юбилейна Кеч Мания догодина. За жалост тази Кеч Мания е една от най-слабите, които съм гледал. Обща оценка - 6,22/10!

Няма коментари:

Публикуване на коментар