четвъртък, 13 септември 2012 г.

Syndra, The Dark Sovereign



Дааааааа новия герой в League of Legends е тук. Не ви задължавам да взимате при сърце това, което ще напиша за героя, просто защото това е моето виждане.



По това което видях в Champion Spotlight-a съм склонен да вярвам, че Syndra няма да е поредният OP герой в играта. Това всъщност е голяма изненада, защото 2-ри герой подред няма да вкара TONS OF DMG (Rengar е предния герой). Изглежда всякаш, че за да се използва героя ще бъде нужно повече skill - как да поставиш топките и като цяло изглежда, че ще ви е нужна бързина с мишката, за да използвате героя. Героя има прилично CC и като цяло ако сте почитатели на Mage-вете можете да си го купите. Аз като не чак такъв почитател на Mid линията не смятам да си взимам Syndra, защото, не ми харесва как изглежда :D . За мен това е основен критерий при покупката на даден герой. Също не ми допадат и уменията на героя и общо взето това е. Пак повтарям ако бях изключително огромен фен на mid lane-a бих си взел геройчето, но не съм. За сега единствените mid laner-и които харесвам и не съм взел са Malzahar, Brand и Xerath.

Още от сега мога да ви кажа как да counter-те Syndra  и отговорът е.......- GALIO!

Други нищо интересно не се очаква да дойде в пача с героя :) . Ако не ме домързи може да пусна и Tier нещицата за League of Legends при този 2-ри сезон...

Няма коментари:

Публикуване на коментар