четвъртък, 31 май 2012 г.

Optical Mouse - Canyon CNR-MS001x [Unboxing]

Даааа, нов Unboxing, който благодарение на старата ми Logitech камера, не изглежда толкова хубаво. Извинявам се за шума, който се чува:



Не забелязах, но трябва да спомена, че кабела на тази мишка е по-къс от кабела на предишната мишка на Canyon, която имах. Ясно е, че са направили лек ъпгрейд на мишките от тази серия!



- кабела е по-къс, на мен това не ми прави проблем, защото кабела ми идва перфектно. Ако използвате лаптоп късият кабел е в плюс!

- горната част на мишката е от такъв тип, че по нея остават отпечатъци, а факта че точно върху горната част се настанява ръката прави възможността за оставяне на отпечатъци по-голяма. От друга страна ръката се чуства по-комфортно върху този тип повърхност.

- скрола на мишката свети в син цвят по-силно от миналата серия, което може да е проблем на някои хора, но на мен лично ми е в плюс, защото мога да си виждам мишката по-добре, когато не съм пуснал осветлението в стаята през вечерта.









- когато си вземате мишка от тази серия, лентата(която в моя случай е тъмно-розова) може да е във всеки цвят. На мен лично с тъмно-розовия цвят ми е добре, защото не е нито прекалено пъстър, нито прекалено тъмен.

За финал мога да кажа, че въпреки повърхността оставяща отпечатъци, тази мишка си е стабилна и би вършила работа на всеки. За мен самият и дизайн е удобен, а частта за палеца е направена перфектно. Ако обичате да движите мишока с лява ръка, тази мишка не е най-добрият вариант за вас, но ако сте десничар и търсите удобство и добро качество на евтина цена, ви препоръчвам тази мишка!

2 коментара:

  1. Клипа е с ужасно качество, нищо не разбрах :)

    ОтговорИзтриване
  2. Поради шума, под видеото съм написал някои неща свързани с мишката, а unboxing-a е главно за гледане :)

    ОтговорИзтриване