понеделник, 2 април 2012 г.

Game Of Thrones, The North Remembers! Season 2 Episode 1

Даааа, любимият ми сериал отново се завърна! Вторият сезон на Game Of Thrones вече започна и аз смятам да пиша по някое друго кратко ревю за епизодите! Та, да започвам...

Първият епизод на този втори сезон, носи гръмкото име "The North Remembers" или "Северът помни"! 
 Нека започна от най-важната част на епизода - историята! Втори сезон започва точно там където първи сезон свършва:
- Тирион Ланистър вече е пристигнал в King's Landing, за да замества своя баща като "Ръка на краля"
- Джон Сняг и останалите от "The Wall" вече са напуснали валът и пътуват из земите на север.
 и общо взето всичко останало си продължава по своемо... Естествено има някои допълнителни неща, които са интересни, но не искам да ги споменавам, за да не Спойлвам за тези, които все още не са гледали първи епизод. Та, общо взето това беше за историята! Звука не мисля, че трябва да го коментирам, той си е на много прилично ниво, както всичко останало.

Тук обаче трябва да отбележа нещо, което ми направи много лошо впечатление! Нали знаете как в края на някой епизод нещата стават супер яки и вие нямате търпение да дойде следващият епизод? Е в този епизод аз не го усетих! Не казвам, че финалът ми е бил супер скучен и съм го изгледал на сила, напротив финала беше много интересен, но на фона на всичко останало, той не се отличаваше с нищо от другите части. Тъй че чакането до втория епизод ще бъде с една идея по-леко.

Като цяло задоволитлено начало на  втория сезон на Game Of Thrones, но със сигурност можеше и много по-добре. Като цяло за S2E1 на Game Of Thrones давам оценка 8/10
Както споменах, просто финала ми остави "неприятен вкус в устата" (както се казва)

Няма коментари:

Публикуване на коментар