четвъртък, 22 март 2012 г.

Огромни новини относно "Из ИгровиЪ Свят" 7-ми епизод!


Знам, че пропускам от време на време да правя по епизод на "Из ИгровиЪ Свят", но просто имам известни затруднения, които ми пречат да спазвам редовно времето за епизод на "Из ИгровиЪ Свят"

Та, искам да обявя, че играта, която ще видите по-време на 7 епизод ще бъде.... Assassin's Creed: Bloodlines за psp! Скоро можете да очаквате и ревю на играта.

Искам да добавя, че вече съм решил и какво ще се играе в 8-ми, 9-ти и юбилейният на проекта - 10 брой! Това означава, че ако учителите и боговете не ме възпрът ще мога както обикновено (през седмица) да поствам по нов епизод на "Из ИгровиЪ Свят"!

7-ми епизод можете да го очаквате на 24.03.2012! С две думи - Събота вечерта :D .

Поздрави, savag3!

Няма коментари:

Публикуване на коментар