четвъртък, 23 февруари 2012 г.

Малоумието при цените на игрите за Playstation Portable на българските пазари - 2 част!

Ако сте прочели първата част(Малоумието при цените на игрите за Playstation Portable на българските пазари) значи ще знаете смисъла на това, което ще напиша по-долу.

Такаааа, след като всички четохте, моето "сравнение", което можете да видите на линка по-горе, аз реших да пиша на ozon-ци за възникналия проблем!



Та, аз им писах, че PSP игрите са много по-скъпи от същите игри в техномаркет или мултирама. Техният отговор беше:

Не можем да коментираме обективни фактори в ценообразуването си, нито да го правим във връзка с "проучване" на цените на едно единствено заглавие (това се нарича сравнение).
Сравнението на цени в долари и евро само показва липса на основни познания.
Отсъствието на подходящ и професионален тон също се явява значително препятствие.
С две думи:

Не можем да намалим цената на игрите си, защото само ти твърдиш, че е така и плюс това ти коментираш само едно заглавие
^^^^
В такъв случай сами да проверят и сравнят PSP игрите си с тези в multirama или Техномаркет! Дори щом е само едно заглавие, според тях, нека да намалят цената му! Но НЕ! Все пак, защо им е да намалят цената на игрите си, след като това, че PSP игрите им са по-скъпи е само ФАКТ!

Сравняваш евро с долари = ти не знаеш какво пишеш и как да го напишеш
^^^^
Аз лично не съм сравнявал евро с долари. Цената на ритейл изданието е в евро, но аз само я споменавам, без да я взимам в предвид. Взел съм цената на физическото издание, която е в долари, защото  трябва да се сравни оригиналната цена на играта и тази на българския пазар! Иначе не съм писал според някакви правила и такива неща, тук са прави!

Не пишеш като ЖЕНтълМЕН и не си културен в изказванията = закакво въобще отделихме време  за да ти четем простотиите.
^^^^
Все пак това си е личен блог, и мога да се изказвам както искам - свобода на словото брат :( . Плюс това написаното от мен може да си е простотия, но тази простотия е ФАКТ, който вие искате или не искате, ще приемете.

Естествено аз им пратих отговор на написаното от тях, но вече 2-ри ден нямам отговор от тях, аз всъщност не мисля, че и ще получа....

След като ме изкараха, неук човек, който пише "сравнения" , аз лично се замислям, дали да пиша на pulsar.bg за техния проблем.... Най-вероятно не!

Е това беше от мен, ако има още развитие по-темата, ще пиша!

Иииии така, аз съм savag3 и се надявам 2-рата част да ви е харесала.....

1 коментар: