петък, 17 февруари 2012 г.

Из ИгровиЪ Свят! - 5-ти епизод


И официалния saundtrack на 5 епизод:
 Wagner - Ride of the Valkyries .mp3
Found at bee mp3 search engine

След това епично начало на 5-ят епизод на "Из ИгровиЪ Свят" е време да започнем със самото начало!
Battle Knights:
Този път съм ви подготвил само една снимка за тази рубрика! Това се случи докато бях 12 ниво. Става дума, че точките ми опит показваха фаталното число, числото на дявола.........:
Дори и да бях мислил да го направя нямаше да се получи, но какво да се прави късмет. Тоя път толкова за тази рубрика.

Poker World:
Понеже фалирах в Pokerstars-a, започнах да играя в g2g poker(италианска зала, в която между другото отново съм на път да фалирам)! На първият ден от моята игра в залата, аз фейлнах брутално след като не колнах ето на тази ръка:
За сметка на това на мен ми се появи каре. Играта ми в този случай беше разумна! Защо ли? На маса с 9 играча, от които 4-ма играча са активни, разполагат с над 1 евро и играят агресивно, на мен ми се падат 9 и 5 кари. Аз лично не бих влезнал ALL IN освен ако не държа чифт, монстъри или(ако много хора на масата влизат) 2,3 и такива малки карти една след друга. Тъй че тук просто машинката се изгаври много жестоко с мен.

Video Time!

Това е рубриката, в която както обикновено ви представя всички mod-ове на някоя игра без нейната кариера.

Този път щастливката(игра е в женски род - една игра) е Fight Night Round 3. Един "интересен" боксов симулатор. Повече за играта ще разберете от клиповете по-долу:

LLLLET's GET READY TO RUMBLLLLLLLLLLLE!

Play Game:

Rival Challengers:
Hard Hits:


Понеже 5 епизод се получи много къс от към картинки, реших да направя едно допълнително видео! Става дума за Tim Schafer и неговия Double Fine Production, но няма да разкривам нищо повече, а  просто ще ви оставя с видеото:


Това беше всичко за този епизод! В момента аз знам толкова за 6 епизод колкото и вас, нито съм мислил какво ще правя в него, нито знам кога ще ви го предоставя.

Това беше всичко, драги ми читатели!

Аз съм savag3 и се надявам 5 епизод на "Из ИгровиЪ Свят" да ви е харесал!

1 коментар: